تنها سوال من

عشقی ک همیشه تو یادمه

واسه عشقم سعید

تنها سوال من

 

   پرسیدند:دوستش داری؟؟؟؟؟

 

                                            گفتم : تمام دنیای من است !

 

                                            پرسیدند : دوستت دارد؟؟؟؟

                       

                   گفتم : تنها سوال من است    

   

 



نظرات شما عزیزان:

یاس مهربون
ساعت20:25---6 بهمن 1391
سلام گلم.شراره جونم من همونم که اومدم گفتم بهم سربزن.مدیروبلاگ عروس

شراره خیلی سخته.چه طوری میخوای ببینی یکی دیگه پیش عشقته

توارزشت بیشترازایناست عزیزدلم

همیشه سعی کن طرف مقابل بیادسراغت نه تو

اون اگه توروواقعا میخواست نمیرفت بااون فاطی باشه

ببین چه جوری داری عذاب میکشی.به نظرت اون حال تورو میفهمه؟بخدا اگه بفهمه.شراره اونی که رفت دیگه رفته اگه هم برگرده مطمئن باش راه رفتن رو یادگرفته دوباره مره.پس سر سنگینی خودت بمون نه جواب تلفن ونه جواب اس بده.اینجوری اون بیشتر متوجه میشه.غصه نخوریا گلم.پاسخ:ممنون ک باهام حرف زدی.مرسی از نصیحتت.فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:17  توسط لوس(شراره)